Bij PantherGlass streven we ernaar om de best mogelijke ervaring te bieden met onze smartphone-accessoires. Mocht u niet volledig tevreden zijn met uw aankoop, dan bieden wij een eenvoudig en klantvriendelijk retourbeleid. Lees hieronder hoe ons retourproces werkt:
1. Retourvoorwaarden
- U kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits het product in ongebruikte en onbeschadigde staat verkeert.
- Het product moet in de originele verpakking zitten, inclusief alle accessoires, instructies en eventuele labels.
- Producten die speciaal voor u op maat zijn gemaakt of gepersonaliseerd kunnen niet worden geretourneerd, tenzij er een defect is.
2. Retourproces
Om een retour aan te vragen, volgt u deze eenvoudige stappen:
-
Stap 1: Ga naar de Track & Trace-pagina
Gebruik de link die je eerder van ons hebt ontvangen om je pakket te volgen. -
Stap 2: Klik op de knop ‘Retourneren’
Je komt dan in het retourportaal terecht. -
Stap 3: Voer je gegevens in en download het retourlabel
Vul de gevraagde informatie in en print het label uit. -
Stap 4: Plak het retourlabel op het pakket en stuur het terug
Zorg dat het pakket goed is verpakt en geef het af bij het verzendpunt.
3. Terugbetaling
- Zodra wij het geretourneerde product hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we het bedrag binnen 14 werkdagen terugbetalen via de oorspronkelijke betaalmethode.
- Houd er rekening mee dat we alleen het aankoopbedrag terugbetalen. Verzendkosten voor de originele bestelling worden niet terugbetaald, tenzij het product defect of beschadigd is.
4. Defecte of Beschadigde Producten
Als een product defect of beschadigd is bij ontvangst, neem dan binnen 48 uur contact met ons op via support@pantherglass.nl. We zorgen voor een vervangend product of terugbetaling, afhankelijk van uw voorkeur, zonder dat er extra kosten voor retourzending in rekening worden gebracht.
5. Uitzonderingen
Onze retourpolicy dekt geen producten die:
- Beschadigd zijn door verkeerd gebruik of schade die niet onder de garantie valt.
- Zijn geopend of gebruikt als ze oorspronkelijk verzegeld waren.
6. Contact
Heeft u nog vragen over het retourbeleid? Neem gerust contact met ons op via support@pantherglass.nl of stuur ons een appje op telefoonnummer 0614414401. Ons klantenserviceteam helpt u graag verder.
Bij PantherGlass streven we ernaar om de best mogelijke ervaring te bieden met onze smartphone-accessoires. Mocht u niet volledig tevreden zijn met uw aankoop, dan bieden wij een eenvoudig en klantvriendelijk retourbeleid. Lees hieronder hoe ons retourproces werkt:
1. Retourvoorwaarden
- U kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits het product in ongebruikte en onbeschadigde staat verkeert.
- Het product moet in de originele verpakking zitten, inclusief alle accessoires, instructies en eventuele labels.
- Producten die speciaal voor u op maat zijn gemaakt of gepersonaliseerd kunnen niet worden geretourneerd, tenzij er een defect is.
2. Retourproces
Om een retour aan te vragen, volgt u deze eenvoudige stappen:
-
Stap 1: Ga naar de Track & Trace-pagina
Gebruik de link die je eerder van ons hebt ontvangen om je pakket te volgen. -
Stap 2: Klik op de knop ‘Retourneren’
Je komt dan in het retourportaal terecht. -
Stap 3: Voer je gegevens in en download het retourlabel
Vul de gevraagde informatie in en print het label uit. -
Stap 4: Plak het retourlabel op het pakket en stuur het terug
Zorg dat het pakket goed is verpakt en geef het af bij het verzendpunt.
3. Terugbetaling
- Zodra wij het geretourneerde product hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we het bedrag binnen 14 werkdagen terugbetalen via de oorspronkelijke betaalmethode.
- Houd er rekening mee dat we alleen het aankoopbedrag terugbetalen. Verzendkosten voor de originele bestelling worden niet terugbetaald, tenzij het product defect of beschadigd is.
4. Defecte of Beschadigde Producten
Als een product defect of beschadigd is bij ontvangst, neem dan binnen 48 uur contact met ons op via support@pantherglass.nl. We zorgen voor een vervangend product of terugbetaling, afhankelijk van uw voorkeur, zonder dat er extra kosten voor retourzending in rekening worden gebracht.
5. Uitzonderingen
Onze retourpolicy dekt geen producten die:
- Beschadigd zijn door verkeerd gebruik of schade die niet onder de garantie valt.
- Zijn geopend of gebruikt als ze oorspronkelijk verzegeld waren.
6. Contact
Heeft u nog vragen over het retourbeleid? Neem gerust contact met ons op via support@pantherglass.nl of stuur ons een appje op telefoonnummer 0614414401. Ons klantenserviceteam helpt u graag verder.